Avatar billede christian18 Nybegynder
12. juli 2001 - 20:18 Der er 15 kommentarer

Tekst Chat

Hej jeg vil gerne spørge om der er en som kan lave en tekst chat som har admin del og måske ting en admin skal kunne kicke banne smide ting vis der kommer ting og måske vis der kommer lej så skal have kunne lave lejligheder der skal også være points!!
jeg giver 2500 point (herpå experten.dk)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 20:19 #1
WOW - 2500 jubiiii. Nej vel? *lol*
Avatar billede barefoot Nybegynder
12. juli 2001 - 20:24 #2
christian => du må forstå at der er en hvis modstand mod den slags opgaver.
Det spændende ved experten er at hjælpe andre.
Pointssystemet er der som motivation, men det er stadig idéen med hjælp som driver lysten til at sidde her flere timer hver dag.

I dit tilfælde handler det jo ikke om hjælp men om en færdig opgave, og det har desuden den bagside at 2500 point er så stort et beløb at det ødelægger vores ranglister...

Jeg tvivler stærkt på at det som kan har lydt til at udføre opgaven.
Det gælder også mig selv.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 20:25 #3
du kan gange det med 2 og sige cool cash, så kan vi snakke om det
Avatar billede barefoot Nybegynder
12. juli 2001 - 20:27 #4
Hvad mener du forresten med at \"admin skal kunne smide ting\" ?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. juli 2001 - 20:28 #5
Du glemte lige at skrive man fik sit banner på siden :-). Når spøg til side.
Der findes ellers masser af sådan nogle sider, hvorfor en til?
www.mote.dk
www.chosen.dk
www.n.dk - Vi mangler vist ikke flere...
Avatar billede barefoot Nybegynder
12. juli 2001 - 20:29 #6
gizmo-gizmo => er 5000 normal pris for den slags opgaver?
Så stor er den da heller ikke...
Avatar billede barefoot Nybegynder
12. juli 2001 - 20:31 #7
christian => Så kan du ligeså godt downloade én af de mange som ligger på nettet.

Men jeg vil da gerne hjælpe dig i gang med at lave en selv hvis det er det.
Avatar billede well_r Nybegynder
12. juli 2001 - 20:45 #8
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
12. juli 2001 - 20:51 #9
Barefoot -> Det med at \"admin kan smide ting\" er nok som på Højhuset, med at man få møbler, planter osv! :) \"Smid en ting\" er begreb alle højhus nørder kender! ;o]

Det vil så også sige inkluderet mig! :o(
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
13. juli 2001 - 00:54 #10
DVS. IKKE mig.......
Avatar billede barefoot Nybegynder
13. juli 2001 - 01:08 #11
wizprod.com => Ikke dig som hvad? Kender højhuset?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. juli 2001 - 10:49 #12
barefoot >> prøv du at lave en chat som højhuset for 5000,- værsgo :D
Avatar billede barefoot Nybegynder
13. juli 2001 - 12:38 #13
gizmo-gizmo => jamen det skulle kun være en tekstchat, og han nævner slet ikke noget om at der skal være et brugersystem...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
13. juli 2001 - 12:42 #14
barefoot >> nej, men det kan man regne ud at der skal med. Der kommer flere og flere ting på. Har selv prøvet det :(
Avatar billede barefoot Nybegynder
13. juli 2001 - 12:48 #15
...det har du nok desværre ret i:(