Avatar billede KongKurs Juniormester
14. september 2009 - 14:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg tilbyde gratis sms?

Hejsa,

Hvis jeg ønsker at tilbyde mine brugere gratis afsendelse af SMS, hvilke muligheder har jeg så? Jeg har selvfølgelig prøvet google, men uden held!

Tak :)

Mvh
Avatar billede KongKurs Juniormester
14. september 2009 - 14:13 #1
Selvfølgelig billigst muligt for mig selv!
Avatar billede saudoo Nybegynder
14. september 2009 - 14:17 #2
Der er ikke noget der er gratis i denne verden. Hvis dine brugere skal kunne sende gratis sms, må du betale for dem.
Avatar billede kokken1974 Nybegynder
14. september 2009 - 14:18 #3
kan en sms-gateway ikke klare det ??
Avatar billede KongKurs Juniormester
14. september 2009 - 14:21 #4
saudoo> Sagde jo heller ikke det skulle være gratis, kun for brugerne.

Hvad med reklamefinansieret SMS?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
14. september 2009 - 14:27 #5
prøv evt. coolsms.dk ... dem har jeg haft gode erfaringer med før i tiden.
Avatar billede saudoo Nybegynder
14. september 2009 - 15:01 #6
Arh... Sorry. Men det kunne man ellers godt udlægge af dit spørgsmål. :) De fleste gateways jeg før i tiden kendte til, er enten lukket ned af eget valg eller også er firmaet bag gået kokurs.

Den eneste på min, efterhånden, gamle liste er denne:
http://www.phdsms.com/?IDX=309&/Priser/Priser.html

Du skal bare søge efter sms-gateway på Google, hvis du selv vil ud og søge. Så bliver der også stillet et API til rådighed og det hele! :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
14. september 2009 - 15:06 #7
Hov. Nu fik jeg selv lige lyst til at kigge lidt rundt.

Jeg fandt denne gateway som meget let kunne gå hen og blive billigere end den jeg linkede til før.

http://www.onlinecity.dk/VisProdukt.aspx/2

Desuden ser deres API også ud til at være utroligt let at bruge i både PHP5 og .Net. Der er i hvert fald blevet lavet en webservice som du kan kalde når der skal sendes sms, mms og email(ved ikke hvorfor).
Avatar billede kokken1974 Nybegynder
14. september 2009 - 19:44 #8
smsme.dk er osse en mulighed den er gratis og fyldt med reklamer som man ikke behøver at beskæftige sig med

jeg bruger den selv når jeg ikke lige har mere taletid eller penge til atsætte ind
Avatar billede KongKurs Juniormester
12. august 2010 - 12:28 #9
lukker