Avatar billede og54 Nybegynder
14. september 2009 - 12:13 Der er 3 kommentarer

Trådløst med relay efter relay

Er der nogen der har erfaring med et trådløst netværk, som kun består af een trådløs router og resten som relays fra dette punkt?
Spørgsmålet er aktuelt i en beboelsesejendom, hvor det er svært at trække kabler. Jeg ved godt det kan lade sig gøre, men jeg er mere interesseret i at høre om det kører stabilt.
Tak!
Avatar billede kokken1974 Nybegynder
14. september 2009 - 14:35 #1
det virker fint hvis man sætter det rigtigt op ... ;-)
Avatar billede kokken1974 Nybegynder
14. september 2009 - 14:48 #2
Det har dog osse noget med båndbreden at gøre er den for lille til at alle får noget ud af den bliver linien langsom men så kan man betale mere og få en hurtigere linie det hjælper
Avatar billede og54 Nybegynder
14. september 2009 - 18:17 #3
Er det 802.11g eller n du har brugt? Hvilket fabrikat og hvor mange efter hinanden?
Mange tak