Avatar billede mikkel. Nybegynder
13. september 2009 - 23:00 Der er 1 løsning

Valg af printer/scanner/kopi maskine

Hej eksperter.

Min viden om printere er yderst begrænset og nu står jeg og skal bruge mig en ny en af slagsen. Som overskriften antyder leder jeg efter en kombi maskine, selvom den primært skal bruges til at printe. Det er derfor ikke et krav at dens scanner eller kopi egenskaber er i topklasse.

Krav:

- Den skal være flot/lækker
- Den skal være kompakt (ikke for stor)
- Den skal være nogenlunde billig, både i indkøb og i forbrug

Hvis der er mulighed for selv at fylde blæk på vil det klart være en fordel (gjorde jeg med min gamle lexmark printer)

Håber nogen af jer kan hjælpe mig med et par gode forslag?
Avatar billede rfjordbak Nybegynder
20. september 2009 - 16:06 #1
Hej "mikkel."

Hvis jeg var dig, ville jeg kigge på nogle af HP's photosmart printere, F.eks. C5300 (http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF05a/18972-18972-238444-410635-410635-3560270.html). Jeg har selv en og er meget glad for den. Man kan dog ikke fylde blæk på patronerne selv, men farverne er fordelt over 5 separate patroner og gør det billigere når man skal skifte ud.

Held og lykke med den videre søgen.