Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
13. september 2009 - 22:37 Der er 2 kommentarer

Logge på MSN v/ beskyttet forbindelse

Hej :)
Jeg er så heldig at vi herhjemme lige har fået internet der er beskyttet på den måde at når man åbner sin interbrowser, beder den om brugernavn og adgangskode - når man så har tastet det rigtigt, kan man surfe rundt. (dette skal gøres hver gang man åbner sin browser) Men.. Fordi der nu er den begrænsning på med kode, kan jeg ikke logge på msn. Så jeg tænkte at der måske var nogle herinde der vidste hvordan man lige fiksede det?

MVH Jeanie
Avatar billede salimbharuchi Nybegynder
13. september 2009 - 22:48 #1
goto Internet Explorer ...

Tools ->
Internet Options -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau - ->, som åbner Security Settings - Internet Zone

Find mulighed under det, der siger;

Brugergodkendelse

Logon

vil du se fire muligheder ..

Sørg for at vælge Automatisk logon med nuværende brugernavn og adgangskode
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
14. september 2009 - 11:01 #2
Det er gjort - det virker stadig ikke. Hvis det er nogen hjælp er det fejlkoden der betyder listen af kontaktpersoner ikke er tilgængelig.