Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 16:51 Der er 4 kommentarer

Vista fryser totalt

Hej eksperter

Jeg har et kæmpe problem med en bærbar, hvorpå Vista er installeret. Når man tænder den, når den til skærmen med loading-baren, hvorefter den viser total sort skærm, det eneste man kan se er musen og den kan man bevæge. Jeg har ladet den stå ½ time uden at der sker noget.

Nu har jeg så prøvet at sætte en recovery cd i, og den vil ikke læse discen til trods for at jeg har sat boot-ordren til at tage cd-drevet først.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 17:31 #1
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 18:51 #2
Problemet er at det eneste man kan komme ind i et boot menuen. Man kan slet ikke få adgang til Vista eller systemgenoprettelsen. Jeg prøvede med en HP system Rescue CD men den ville slet ikke vise at den tog imod cd'en.

Den skriver at "computeren blev ikke lukket ordentlig sidste gang"

Og så er der start normalt, fejlsikret tilstand, med kommandoprompt, og med netværk - fælles er at ingen af dem virker
Avatar billede maattedyret Nybegynder
14. september 2009 - 15:24 #3
Har nøjagtig samme problem. Har du fundet en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2009 - 16:02 #4
So far ingen løsning