Avatar billede htmlkongen Novice
12. september 2009 - 15:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mobilt bredbånd? Spiller det eller?

Der er heftig debat om det mobile bredbånd. Hvad er jeres erfaringer herinde med det uanset udbyder og hastighed - er det noget som virker ? Er det værd at bruge penge på?

Jeg synes ikke det kører tilfredsstillende. :-( Står mere her: http://fix-it365.dk/blog/mobilt-bredband-godt-eller-skidt/
Avatar billede justrace Novice
12. september 2009 - 16:25 #1
Jeg bruger det ikke ret tit, men det fungerer ret godt. Har aldrig haft bøvl, bortset fra at giro-kortet kan virke lettere uoverskueligt hvis man surfer lidt overdrevet i udlandet. :)
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2009 - 17:33 #2
Har købt en USB nøgle hos TDC til 199,00 kr, havde den med på ferie i Vestjylland i sommer,ingen problemer med at logge på og en hastighed på 3,6 mbit, kan anbefales.
PS.Dags, uge og månedspriser kan ses på TDC`s hjemmeside.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
12. september 2009 - 18:00 #3
3 Mobilt Bredbånd kan jeg anbefale. Bruger det selv og kender rigtig mange som også gør. De har en rigtig rigtig god dækning.
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2009 - 03:06 #4
Tak for svar :-) Men er hastigheden hurtig eller er det bare "fint nok til at tjekke mail" - i nævner ikke nogle værdier mv?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 09:14 #5
Jooo-#2, men stavet lidt forkert 3,6 Mbps.
Avatar billede htmlkongen Novice
13. september 2009 - 10:16 #6
3,6 mbps? Kørte det med den hastighed eller er det det som du har købt? :-)

Smid svar dem som vil ha points :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 10:39 #7
Det er den hastighed TDC tilbyder når du køber Mobilt Bredbånd.
PS. Se på deres hjemmeside under Fanebladet " Mobilt bredbånd "
Avatar billede mobilfreak2 Nybegynder
13. september 2009 - 10:40 #8
Af alle de forbindelser jeg har prøvet af mobilt bredbånd, så er jeg kun blevet skuffet 1 gang.

Men det kan være jeg bor det perfekte sted i forhold til antenne signal osv.

http://mobiltbredbandguide.dk/
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. september 2009 - 11:02 #9
3 tilbyder ja... 3 forskellige hastigheder pt.

1mbit
7mbit
16mbit

Dog får du ikke det du betaler for, da deres master ikke kan trække fuld signal.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2009 - 11:09 #10
#9 Så får jeg tilbudt 7mbit og får leveret 3,6 mbit er det korrekt?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. september 2009 - 14:15 #11
Ja, sådan kan man faktisk godt stille det op. Du betaler for en 7mbit, men du får kun den hastighed som dækningen tillader. Nogle steder i landet kan du komme ned på kun 512kbit i forbindelse.

Mobilt bredbånd dækker ligesom telefoner, ikke ligegodt alle steder.