Avatar billede dressman1 Praktikant
11. september 2009 - 20:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jukebox player med klassisk look

Hejsa,

Er der nogle derude i den store vide verden som kender en god
(og gratis ) jukeboks player med klassisk udseende til download ?
Den skal bruges til fest, derfor kunne det være lidt sjovt at den var old fashioned :0))

Hilsen
Dressman1
11. september 2009 - 21:29 #1
Jeg kender kun denne -> http://mmmunk.dk/mmmjukebox/download.asp ...
Avatar billede dressman1 Praktikant
20. september 2009 - 10:37 #2
Hej Karise Larry,

Lige netop mmmjukebox kender jeg godt og det er præcis den type jukebox jeg gerne vil have, men jeg syntes udseendet er kedeligt.
Jeg syntes forgængeren var federe i designet. Så det jeg søger er faktisk mmm jukeboks men med klassisk look.

Hilsen dressman1