Avatar billede ganga Nybegynder
10. september 2009 - 17:59 Der er 2 kommentarer

Er på udkig efter en bærbar til omkring kr. 3000

Hej
Hvad kan der anbefales?, den skal primært bruges til nettet, skole brug, og en smule online gaming.

ps. hvis kategorien, hvori jeg har oprette dette spørgsmål, er forkert, skal i bare svare på spørgsmålet..

På forhånd tak..
Avatar billede Ramkvist Nybegynder
16. september 2009 - 16:32 #1
Zepto Znote V10a lever op til dine specifikke behov om pris, skole- og dagligt brug. Tilgengæld er den ikke helt så super i gaming, men det kommer jo selvfølgelig an på, hvad det er du skal spille?

Anyway, den ligger lidt under de 3000 kr, så tag et kig på den.
http://www.zepto.dk/Shop/Product.aspx?ComponentID=1496
Avatar billede ganga Nybegynder
16. september 2009 - 18:11 #2
Fedt..., den ser sku' god ud..!!, skærmen er måske lille nok.., men det er jo hvad man kan få for pengene..
Hm.., jeg tror at jeg kigger videre..
- og tak for dit svar..