Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
10. september 2009 - 15:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Newzleech.com

Er der nogen der ved om, der er problemer med Newzleech.com - jeg kan ikke få forbindelse?

Mvh
Bent
Avatar billede igoogle Forsker
10. september 2009 - 16:22 #1
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
10. september 2009 - 18:47 #2
Hvad skal jeg bruge linket til?

Er Newzleech nede for øjeblikket?
Avatar billede _cyberdude_ Nybegynder
10. september 2009 - 19:11 #3
Tja. Downforeveryoneorjustme er en hjemmeside der ofte bliver referet til når folk spørger om en side er nede. Linket giver dig svaret på dit spørgsmål. Klik på det og du vil se svaret.
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
10. september 2009 - 19:47 #4
Hej igen

Indrømmet jeg er absolut ikke ekspert i denne verden, men hvilket svar skulle jeg få på ovenstående link?
(kan ikke læse noget om Newzleech)
Avatar billede _cyberdude_ Nybegynder
10. september 2009 - 19:57 #5
Klikker du på linket får du følgende tekst efter et stykke tid.

"It's not just you! http://newzleech.com looks down from here. "

Altså oversat så hedder siden "Nede for alle eller kun mig", og linket prøver fra en (eller flere) server at få forbindelse til siden, siden den ikke kan det svare den til dig. At problemet ikke kun er hos dig, og at newzleech.com også er nede for den, og så kan du roligt gå ud fra at siden er nede hvis denne side svare det. Hvad der skyldtes nedetiden er så et godt spørgsmål ;)...
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
10. september 2009 - 21:41 #6
Tak for svaret!
Avatar billede igoogle Forsker
15. september 2009 - 10:42 #7
Og så et svar du kan give point