Avatar billede pedepede Nybegynder
10. september 2009 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Domæner med æøå i crossdomain.xml

Hej med jer

Jeg har et site med et domæne som indeholder et "å". Flashfilen der ligger på sitet, skal kommunikere med et andet domæne, så jeg har oprettet en crossdomain.xml fil, med domænenavnet efter følgene fremgangsmåde (og som ellers virker fint uden specialnavne):

<allow-http-request-headers-from domain="*.etellerandetmedå.dk" headers="SOAPAction"/>

Men det virker bare ikke. Er der en anden måde man kan komme omkring det på? Kan man fx skrive serverens IP-adresse i stedet og dermed tillade alt hvad der kommer fra denne server?

Mvh og PFT
Peter
Avatar billede claes57 Ekspert
10. september 2009 - 16:39 #1
domænet har et dansk navn, og et internationalt. Bare brug det andet.
Fx har www.læssøe.dk navnet www.xn--lsse-voa4i.dk
Avatar billede pedepede Nybegynder
10. september 2009 - 16:43 #2
Jeg har også prøvet det internationale, men det virkede desværre heller ikke (hvilket jeg selvfølgelig skulle have nævnt i spørgsmålet...)

Mvh
Peter