Avatar billede lolman Nybegynder
10. september 2009 - 13:17 Der er 3 kommentarer

Feedback på portefølje.

Hej .. Jeg har lavet er foto/print portfolio.
Det kunne være rart med noget feedback på designet og bruger fladen. :)

www.a2p.dk

KH Andreas
Avatar billede lolman Nybegynder
10. september 2009 - 13:18 #1
- og forsiden og lign.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. februar 2010 - 02:32 #2
Jeg synes faktisk det er en rigtig flot side med et godt og sammenhængende layout.

På forsiden er der under billedet et 1-tal - men eftersom der kun er et billede så er det overflødigt.

Din "se alle" funktion virker også overflødig.

På billede 1 under plakater står der "maby", hvilket må være en stavefejl.

Under Curriculum Vitæ står der "Hjemmeside deisgn" - stavefejl til. "Curriculum Vitæ" er vel også Vita?

Jeg synes det er svært at gennemskue, hvad formålet med hjemmesiden er - hvis det er webdesign opgaver du gerne vil tilbyde gennem siden, så bør det måske fremgå via et menupunkt?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
07. juli 2010 - 17:01 #3
Mon svaret kunne bruges?