Avatar billede Slettet bruger
09. september 2009 - 22:27 Der er 3 kommentarer

Tilrette sikkerhedshuller på PHP hjemmeside.

Hej eksperten..

Jeg har lavet en hjemmeside og er på det sidste blevet udsat for SQL injection 1 eller 2 gange om dagen!

Jeg leder efter en som vil hjælpe mig med at forhindre dette på min side, evt. der kunne tage mig i hånden og vise mig hvordan, denne opgave skal takles.

Har ikke selv tiden, og vil gerne have det fikset ret så hurtigt. Det drejer sig omkring ca. 20-25 filer der skal rettes til.
Avatar billede spliid Nybegynder
09. september 2009 - 22:41 #1
Jeg vil gerne give et tilbud på det. Hvis jeg kan få lov at se filerne igennem, kan jeg estimere mit tidsforbrug. Timepris 500 kr. + moms.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2009 - 13:13 #2
Hvis du endnu ikke har fået løst problemet, vil jeg da gerne byde på opgaven. Sikring mod SQL injection af 25 filer, vil jeg kunne klare for 1.000 kr.

Sig endelig til hvis det har interesse.
Avatar billede psychopixi Nybegynder
11. september 2009 - 17:41 #3
Sikring mod SQL injections sker mest effektivt med prepared statements, der adskiller variable og SQL syntax.
Ved repeterende opgaver i SQL giver det udover øget sikkerhed bedre ydelse.