Avatar billede M4xxx Nybegynder
09. september 2009 - 04:41 Der er 5 kommentarer

start icon

Jeg har googlet, googlet, og googlet lidt mere, men kan ganske enkelt ikke finde løsningen, til at skifte ikon.

det jeg skal bruge er et program (eller en metode i windows) til at skifte ikonet på et program som er nede i venstre hjørne ved siden af uret, således at det kan erstattes med et ikon jeg selv vælger.
http://img98.imageshack.us/img98/9094/img11.png
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2009 - 05:26 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
09. september 2009 - 07:22 #2
Her kan du ændre start knappen. http://www.win.mpetersen.dk/
De andre ikoner højre klikker du på vælger egenskaber, genvej nede over midten vælger du skift ikon.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. september 2009 - 07:29 #3
Det jeg skrev var om venstre hjørne,og genveje på skrivebordet, det er det du skriver i overskriften, venstre hjørne, men ser nu at du mener højre hjørne, og dem kan du mig bekendt ikke ændre.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2009 - 08:09 #4
silbidor >> Vil det sige, du mener ikke programmet, som bliver omtalt i mit link, virker?
Avatar billede Jensen DK Novice
09. september 2009 - 14:27 #5
Ved det ikke vejmand, det du kommer med er næsten altid på Engelsk, og så opgiver jeg at læse det, jeg aner ikke hvad du linker til.