Avatar billede mandersen Nybegynder
06. september 2009 - 20:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Laserjet 2006n

Kære genier
min ellers super gode printer, er begyndt at halte mht udskrift.
når jeg udskriver et dokument, laver den blå og gule streger på langs med papiret.
Den tromle der sidder foran på printeren er meget uren jeg har forsigtigt rengjort den, men det hjælper ikke.
skal der nye farvepatroner til igen? eller hvad er der galt.
Mvh
Mandersen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. september 2009 - 10:55 #1
Mange HP LaserJet modeller har en indbygget funktion til lave en renseside - du kan se om din har det, og prøve at køre den.

Men farvepatroner vil ikke hjælpe - det er typisk ladevalsen eller den lysfølsomme tromle der er defekt.

Sandsynligvis er det den tromle du har forsøgt at rengøre, der er problemet - den slides med tiden, og kan IKKE renses.

Hvad det helt specifikt er for en, kan jeg ikke hjælpe med - jeg kan nemlig ikke finde informationer om HP LaserJet 2006 serien... - er du sikker på det ikke er en 2600?
Avatar billede mandersen Nybegynder
07. september 2009 - 16:55 #2
Ups ja det er ne 2600n
har du nogen kendskab til om det er noget man kan købe ??
Mvh
Mandersen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. september 2009 - 10:19 #3
Jeg fandt guiden til printkvalitet her: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?lang=en&cc=dk&taskId=110&prodSeriesId=446153&prodTypeId=18972&prodSeriesId=446153&objectID=c00316826#A9

De skriver godt nok at det skyldes tonerpatroner der er ved at være tomme, så det er nok smartest at prøve at skifte dem først.

Jeg har ikke kunne spore nogle reservedele til salg som almindelige forbrugsstoffer. Men via HP´s hjemmeside kan man tilgå en reservedels shop. Skulle det ikke hjælpe at skifte patronerne, er det så næste skridt.
Avatar billede mandersen Nybegynder
08. september 2009 - 17:24 #4
Hej Ole_madsen
jeg vil k'be nye patroner og håbe det virker

Mvh
Avatar billede mandersen Nybegynder
15. februar 2010 - 17:58 #5
skriv lige tilbage så jeg kan give dig point
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. februar 2010 - 19:04 #6
Fik du løst problemet? - ellers giver du bare dig selv pointene tilbage.
Avatar billede mandersen Nybegynder
15. februar 2010 - 20:06 #7
jeg har købt en ny printer så jeg har løst det ;-)

hygge