Avatar billede frederikbh Nybegynder
06. september 2009 - 15:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

logge ind og ud.

hej eksperter :D

jeg vil gerne vide om der er en måde hvor jeg kan ind og ud af en hjemmeside automatisk så jeg kan sætte den til så den bliver ved med at logge af og på.

grunden til jeg vil finde ud af det er at vi har en vædemål mellem vores klasser om hvem der bruger intranettet mest :D

her er hjemmesiden:
https://login.emu.dk/

viste ikke helt hvor den skulle postes så det blev her.
Avatar billede scarface5 Nybegynder
06. september 2009 - 15:23 #1
haha lyder grineren ;D
Avatar billede coderdk Praktikant
06. september 2009 - 15:42 #2
Det lyder som en opgave for cURL: http://curl.haxx.se/latest.cgi?curl=win32-ssl
Helt utestet, noget med:

curl --data "user=bruger&pass=kode" --cookie-jar cookiefil https://login.emu.dk/

Så kan jeg heller ikke hjælpe mere ;P
Avatar billede frederikbh Nybegynder
06. september 2009 - 16:38 #3
#2

kan ikke bruge den da jeg køre windows vista 32bit og programmet er til 64bit.
Avatar billede coderdk Praktikant
06. september 2009 - 16:56 #4
Nej, programmet er til 32-bit windows - De har dog også til 64-bit windows, men jeg linkede til 32-bit ;)
Avatar billede frederikbh Nybegynder
06. september 2009 - 17:47 #5
Avatar billede coderdk Praktikant
06. september 2009 - 19:24 #6
Det lyder som om du har en laptop med noget biometrisk sikkerhedssoftware fra Egistec: http://www.egistec.com/company/newsroom-press-20081015.html
Det har ikke rigtigt noget at gøre med cURL... (cURL vil bare bruge den registrerede libeay.dll til SSL)
Avatar billede frederikbh Nybegynder
07. september 2009 - 15:33 #7
er der ikke andet der ville virke som en program eller noget?
Avatar billede frederikbh Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:49 #8
æv
Avatar billede lutzow Nybegynder
27. oktober 2009 - 14:13 #9
Ved ikke om det virker på vista, men har et forslag:
Ez Macros, optag mens du skriver brugernavn og kode, og så sæt den til at afspille det den optog, meget nemt. :)