Avatar billede bunch Nybegynder
06. september 2009 - 10:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Point til silbidor

Jeg beklager meget fejlen!
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 10:28 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
06. september 2009 - 13:18 #2
Så har jeg lagt et svar som du kan sætte et flueben ved og klikke på accepter point.
Avatar billede bunch Nybegynder
06. september 2009 - 18:43 #3
Hermed sket
Avatar billede Jensen DK Novice
07. september 2009 - 06:19 #4
bunch!
Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Jeg kan se i alle dine åbne spørgsmål, at det er et problem for dig, at afslutte et spørgsmål, så følg det jeg har skrevet, og så få lukket dine spørgsmål, og få givet poimt til dem som har hjulpet dig.
Avatar billede Jensen DK Novice
09. september 2009 - 07:04 #5
bunch!
Skal vi ikke se at få afsluttet her.
Avatar billede bunch Nybegynder
12. august 2010 - 05:27 #6
Jeg takker!
Avatar billede Jensen DK Novice
12. august 2010 - 06:30 #7
Nu har du igen taget de udlovede point selv.
Avatar billede bunch Nybegynder
19. september 2010 - 19:48 #8
Takker for udtagelsen!
Avatar billede Jensen DK Novice
20. september 2010 - 07:08 #9
Du er da ikke værd at hjælpe i fremtiden.