Avatar billede sophia26 Nybegynder
06. september 2009 - 01:38 Der er 3 kommentarer

Hvor kan jeg finde dette handycam???????

Hej..
Jeg leder efter et digitalt videokamera af mrk. sony - dcr dvd608e. Jeg kan ikke finde det i nogen danske forretninger på nettet. Er der nogle der ved om det er udgået af en eller anden årsag???. Jeg kunne godt tænke mig at finde en dansk forretning der fører det.
Håber virkelig nogen kan hjælpe mig...
Mvh. Stine Sophia
Avatar billede giweo Juniormester
06. september 2009 - 08:25 #1
Hej

http://usa.shopudland.dk/Electronics_493964_B000PLQW8I.html

Her skriver de "Ikke længere tilgængelig" så der må være kommet en ny og bedre model
Avatar billede lyntoget Nybegynder
25. september 2009 - 18:28 #2
jeg prøver at lede efter det til dig
Avatar billede lyntoget Nybegynder
25. september 2009 - 18:33 #3
http://images.google.dk/images?gbv=2&hl=da&q=sony+-+dcr+dvd608e&sa=N&start=144&ndsp=18

hej kan du finde alle dem du vil have så gå du bare i gang enden de ud går fra der du vil have et