Avatar billede phiber84 Nybegynder
05. september 2009 - 17:08 Der er 2 kommentarer

DRAM VOLTAGE

Hej der er nogen ting jeg ikke helt er med på i overclocking. Jeg har et program til at overclocke med. I programmet kan jeg ændre på DRAM VOLTAGE Men det lyder som noget jeg ikke skal pille ved når jeg ikke har forstand på det, så kunne nogen fortælle mig hvad det er. Jeg har følgende ram i computeren: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=436019

Håber at nogen kan hjælpe.
Avatar billede katru Nybegynder
06. september 2009 - 10:56 #1
Med DRAM VOLTAGE kan du styre hvor mange volt ram'ne skal have, men det har du kun brug for hvis du overclocker din cpu så meget at ram'ne ikke kan følge med.

De ram du bruger køre på 1600 MHz hvilket er hurtigt nok til at OC cpu'en et godt stykke uden at tænke på ram'ne.

Læs mere her: http://ocguide.dk/Default.asp?side=6
Avatar billede phiber84 Nybegynder
07. september 2009 - 06:23 #2
Tak, men hvordan ved jeg hvor mange volt jeg kan tillade mig at give rammene i et givent tilfælde. Der må vel være en måde man kan kontrollere det på?