Avatar billede elsborg1 Juniormester
05. september 2009 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

eksportering af adgangskoder fra Firefox Mozilla til Internet Explorer

Jeg er ved at flytte alle mine data fra en gammel computer til en ny.

Jeg vil gerne have alle mine gemte koder fra Firefox med over til den nye, hvor jeg kører med Internet Explorer. Hvordan eksporterer jeg disse koder. Hvis jeg ikke kan eksportere, hvor kan jeg så kopiere disse gemte koder fra. Forslag ønskes
Avatar billede joburg Nybegynder
05. september 2009 - 15:02 #1
Hej
I Firefox kan du eksportere dine passwords via Funktioner/Indstillinger/Sikkerhed, hvor der er en knap "Importer/eksporter kodeord".
En helt anden mulighed er at bruge den tilføjelse til Firefox der hedder Xmarks og så tillade den at synkronisere dine bogmærker og passwords med nettet. Det gør at du vil kunne tilgå disse via Xmarks hjemmeside hvor som helst fra og hvis du bruger flere PC'er (f.eks. også din nye PC eller en Firefox Portable på en USB-pind) med Firefox og Xmarks på, så vil du automatisk få synkroniseret ændringer til bogmærker og gemte passwords imellem disse.
Avatar billede elsborg1 Juniormester
05. september 2009 - 20:31 #2
tak for svar. Du har reddet min dag