Avatar billede htmlkongen Novice
05. september 2009 - 13:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pearl Harbor fly?

Hvilket flytype er det man ser i introen af Pearl Harbor? Det fly som er en cropduster? Vidst nok med stjernemotor (Radial motor) og dobbeltvinget?
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. september 2009 - 16:23 #1
Ifølge Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Pearl_Harbor_(film)) er det vist en Boeing-Stearman Model 75: http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing-Stearman_Model_75.
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. september 2009 - 16:27 #2
Hov, Eksperten ødelægger linket. Slet punktummet til sidst i linket for at se artiklen om flyet.
Avatar billede htmlkongen Novice
06. september 2009 - 10:56 #3
Tak for svar :-) Det ligner hvert fald den. Hvor på Wikis side står det? Kan ikke finde det?
Avatar billede old-faithful Praktikant
06. september 2009 - 11:06 #4
Under "Early childhood sequences", men Eksperten ødelægger linket (og henviser i stedet til en generel side om begivenheden), så du må selv kopiere hele linkteksten inklusiv det der står i parentes.
Avatar billede htmlkongen Novice
06. september 2009 - 18:56 #5
Kanon tak :-) Smid svar hvis du vil ha points :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
06. september 2009 - 19:09 #6
Har jeg allerede gjort ;-)