Avatar billede hardorff Nybegynder
05. september 2009 - 10:52 Der er 1 løsning

Kan ikke komme ind på underside

Når jeg logger ind på min Google Adwords konto går det fint, men når jeg går ind under fakturering for at ændre i mit betalingskort, bliver siden blank og begynder at loade, hvilket den gør indtil jeg lukker siden ned igen.

Det er det samme i FF (nyeste nye) som i IE (nyeste nye). Jeg har prøvet på to computere, den ene har vista og den anden xp. Begge computere er opdateret. Det eneste sted det lykkes fra er fra min mobil, men da det tager et år for telefonen at loade siderne er det desværre ikke et alternativ.

Hvad gør jeg for at kunne komme ind på undersiden?

Det skal siges at der ikke er problemer med andre sider.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig!
Avatar billede hardorff Nybegynder
19. december 2009 - 11:37 #1
Lukket