Avatar billede mathilda Nybegynder
04. september 2009 - 16:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP startvanskelighed LSDELETE program not found skipping AUTOCHECK

Ved opstart af min XP sp3 kommer der en blå skærm, som siger:
LSDELETE program not found  skipping AUTOCHECK

Hvad er konsekvenserne af dette, og kan jeg gøre noget ved det?
Avatar billede hmanback Nybegynder
04. september 2009 - 16:36 #1
Avatar billede snowball Novice
04. september 2009 - 16:45 #2
mathilda: Hvorfor har du oprettet spørgsmålet igen når du i morges oprettede http://www.eksperten.dk/spm/885561 om præcis det samme?
Avatar billede mathilda Nybegynder
05. september 2009 - 12:58 #3
svar til  snowball

Jeg blev usikker på om jeg havde valgt den rigtige kategori, og kunne ikke umiddelbart se, hvilken kategori jeg havde oprettet det første spørgsmål i.

Derfor oprettede jeg det igen, og forsøgte at slette det oprindelige, - men kan nu se at det kun ver overvågningen af det jeg fik slettet.

- - - Kan man slette et spørgsmål, - f.eks. hvis man mener at det er havnet i en forkert kategori??

Jeg er enig i, at det ikke er ok at poste det samme spørgsmål to gange, - det er misbrug af resourcer.
Avatar billede snowball Novice
05. september 2009 - 14:08 #4
Jeg har slettet det første spørgsmål.
Avatar billede mathilda Nybegynder
06. september 2009 - 08:01 #5
Tak til  hmanback, - det var jo enkelt.