Avatar billede trench Nybegynder
03. september 2009 - 23:28 Der er 17 kommentarer

Out of memory at line ...

jeg er begyndt igen og igen at få små vinduer med beskeden "Out of memory at line: 1177383571" (og andre numre).

Det sker i mange situatuoner, men altid i forbindelse med et elelr andet jeg foretager mig på nettet (lukekr eller forlader et eller andet).

Det er meget genrende. Og i nogle tilfælde sætter det sågar ting ud af kraft (f.eks. Dashboard på WorePress side). :(

Hvad gør jeg?
04. september 2009 - 06:33 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede trench Nybegynder
04. september 2009 - 18:24 #2
Sorry ...
Windows XP Professional.
Avatar billede trench Nybegynder
05. september 2009 - 13:37 #3
?
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 19:11 #4
Håber ikke du har glemt mig. Vil meget gerne have fundet ud af dette. :)
06. september 2009 - 19:28 #5
Sorry - denne er vist kommet i den 'forkerte' bunke ? *S*

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 19:35 #6
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 19:33:35, on 06-09-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Microsoft Private Folder 1.0\PrfldSvc.exe
C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFLnch.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Dell AIO Printer A940\dlbabmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe
C:\Programmer\Dell AIO Printer A940\dlbabmon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Eraser\eraser.exe
C:\Programmer\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO -viewer-\PhAutoRun.exe
C:\Programmer\PolderbitS\Recorder\Driver\PBDriverMonitor_uk.exe
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFCl.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Microsoft Private Folder 1.0\ShellHelper.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Documents and Settings\Navn\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.imdb.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Dell AIO Printer A940] "C:\Programmer\Dell AIO Printer A940\dlbabmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [PDVDDXSrv] "C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ISUSPM] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Eraser] C:\Programmer\Eraser\eraser.exe -hide
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: PHOTOfunSTUDIO -viewer-.lnk = C:\Programmer\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO -viewer-\PhAutoRun.exe
O4 - Global Startup: PolderbitS Audio Driver Monitor.lnk = C:\Programmer\PolderbitS\Recorder\Driver\PBDriverMonitor_uk.exe
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\Microsoft Office\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {215B8138-A3CF-44C5-803F-8226143CFC0A} (Trend Micro ActiveX Scan Agent 6.6) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {2D8ED06D-3C30-438B-96AE-4D110FDC1FB8} (ActiveScan 2.0 Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/cabs/as2stubie.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w3/resources/MSNPUpld.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1240093443390
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {A8F2B9BD-A6A0-486A-9744-18920D898429} (ScorchPlugin Class) - http://www.sibelius.com/download/software/win/ActiveXPlugin.cab
O16 - DPF: {BB21F850-63F4-4EC9-BF9D-565BD30C9AE9} (a-squared Scanner) - http://ax.emsisoft.com/asquared.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Diskeeper - Diskeeper Corporation - C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Private Folder Service (prfldsvc) - Unknown owner - C:\Programmer\Microsoft Private Folder 1.0\PrfldSvc.exe
O23 - Service: SbPF.Launcher - Sunbelt Software, Inc. - C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFLnch.exe
O23 - Service: Sunbelt Personal Firewall 4 (SPF4) - Sunbelt Software, Inc. - C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFSvc.exe
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\SureThing Shared\stllssvr.exe

--
End of file - 8762 bytes
06. september 2009 - 19:54 #7
... der er umiddelbart mest lidt oprydnings detaljer...Det ka' vi vende tilbage til...

Men du kunne jo rulle denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 21:11 #8
Malwarebytes' Anti-Malware 1.40
Database version: 2748
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

mbam-log-2009-09-06 (21-06-44).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 174873
Tid tilbagelagt: 23 minute(s), 29 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

-------------------------------------------------

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:09:34, on 06-09-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Microsoft Private Folder 1.0\PrfldSvc.exe
C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFLnch.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchIndexer.exe
C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
C:\Programmer\Dell AIO Printer A940\dlbabmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe
C:\Programmer\Dell AIO Printer A940\dlbabmon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Eraser\eraser.exe
C:\Programmer\Panasonic\PHOTOfunSTUDIO -viewer-\PhAutoRun.exe
C:\Programmer\PolderbitS\Recorder\Driver\PBDriverMonitor_uk.exe
C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFCl.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Microsoft Private Folder 1.0\ShellHelper.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\HijackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.imdb.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Dell AIO Printer A940] "C:\Programmer\Dell AIO Printer A940\dlbabmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PDVDDXSrv] "C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD DX\PDVDDXSrv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ISUSPM] "C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Eraser] C:\Programmer\Eraser\eraser.exe -hide
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Windows Search.lnk = C:\Programmer\Windows Desktop Search\WindowsSearch.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\Microsoft Office\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {215B8138-A3CF-44C5-803F-8226143CFC0A} (Trend Micro ActiveX Scan Agent 6.6) - http://housecall65.trendmicro.com/housecall/applet/html/native/x86/win32/activex/hcImpl.cab
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://gfx1.hotmail.com/mail/w3/resources/MSNPUpld.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1240093443390
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {A8F2B9BD-A6A0-486A-9744-18920D898429} (ScorchPlugin Class) - http://www.sibelius.com/download/software/win/ActiveXPlugin.cab
O16 - DPF: {BB21F850-63F4-4EC9-BF9D-565BD30C9AE9} (a-squared Scanner) - http://ax.emsisoft.com/asquared.cab
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Diskeeper - Diskeeper Corporation - C:\Programmer\Diskeeper Corporation\Diskeeper\DkService.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Programmer\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Private Folder Service (prfldsvc) - Unknown owner - C:\Programmer\Microsoft Private Folder 1.0\PrfldSvc.exe
O23 - Service: SbPF.Launcher - Sunbelt Software, Inc. - C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFLnch.exe
O23 - Service: Sunbelt Personal Firewall 4 (SPF4) - Sunbelt Software, Inc. - C:\Programmer\Sunbelt Software\Personal Firewall\SbPFSvc.exe
O23 - Service: stllssvr - MicroVision Development, Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\SureThing Shared\stllssvr.exe

--
End of file - 8051 bytes
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 21:25 #9
Det har ikke hjulpet noget at rydde op (noget jeg i øvrigt gør ofte). Får stadig beskeden rundt omkring (når jeg lukker vinduer). Ligesom menuerne på mit Dashboard i WordPress stadig ikke fungere (må gå til en af de andre sider i administrationsdelen for at åbne dem).
06. september 2009 - 21:49 #10
Hmmm...

CCleaner - Værktøjer - [Opstart]
Her kan du henholdsvis DISABLE/ENABLE elementer i din opstart.
Prøv dem én af gangen for at se hvilken der evt. 'driller' ?
Men en genstart imellem hver kombination...

PS: Disse kan du helt fjerne med det samme - efter min mening:
[Adobe Reader Speed Launcher]
[Windows Search.lnk ]
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 22:02 #11
Shit ..., den slags er bare så træls. :/ Men må jo gå i gang med det.

Citat: "Prøv dem én af gangen for at se hvilken der evt. 'driller'?".
Minus windows filerne, går jeg ud fra(?).
Avatar billede trench Nybegynder
06. september 2009 - 22:35 #12
Er nød til at fortsætte/vende tilbage i morgen.

Første sted problemet opstod, var når jeg lukkede min Netbank. Der plejer at poppe en lille rude (samme størrelse) op med beskeden: "Netbank er nu lukket korrekt". Det ændrede sig så til en "Out of memory at line ...".
Derpå fulgte så forskellige andre sider.
Og senest så en Wordpress side hvor jeg, som nævnt, ikke kan åbne og lukke de små menuer på Dashboard. Hver gang jeg forlader Dashboard for at gå til en anden side i admin delen, får jeg den "Out of memory ...".
Avatar billede trench Nybegynder
09. september 2009 - 03:04 #13
Det fik jeg desværre ikke rigtig noget ud af.
09. september 2009 - 06:54 #14
(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2009 - 20:45 #15
Har du nok ram i maskinen?
Avatar billede trench Nybegynder
10. september 2009 - 01:08 #16
4 gigabyte.
Avatar billede trench Nybegynder
10. september 2009 - 01:08 #17
Køre ikke med noget særligt tungt/krævende.