Avatar billede thomas_b Nybegynder
03. september 2009 - 22:49 Der er 12 kommentarer

Design til nyhedsbrev...

Hej...

Jeg søger en grafiker der kan lave løbende arbejde for mig...
Lige pt. mangler jeg akut design til nyhedsbrev som gerne må se mere levene og dubdegående...

Jeg havde i tankerne en form for rulle i toppen og bunden, så det ser ud som papir der er rullet sammen én halv gang... med skygger osv...

Håber der en der vil være villig til et godt samarbejde...
Avatar billede ne-no Nybegynder
03. september 2009 - 23:54 #1
Hej Thomas.

Jeg laver freelance web/grafik i min fritid ved siden af studiet som interaktiv designer.

Hvis du har brug for en deltids grafikker, så skriver du bare.

Min email:

juleneno@yahoo.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. september 2009 - 02:51 #2
Jeg arbejder som freelance grafiker og derfor meget villig til at indgå et samarbejde. Nu er jeg ikke klar over hvilke opgaver du normalt har, men jeg kan hjælpe både med webdesign og almindeligt grafisk arbejde, som logoer og tryksager.

Du er velkommen til at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk og eventuelt skrive til mail@tinocordes.dk

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
05. september 2009 - 16:20 #3
Du er velkommen til at kontakte mig på kontakt@reanimation.dk.

Altid hurtig levering og gode priser.

Ha' en god dag!

De bedste hilsner,
Elias Sørensen
http://eliassorensen.dk
Avatar billede Himbear Nybegynder
28. september 2009 - 19:58 #4
Jeg lavede dette forslag ...
http://tinocordes.dk/diverse/nyhedsbrev-01.jpg

Men da det ikke var det han ønskede lavede jeg bagefter dette ...
http://tinocordes.dk/diverse/nyhedsbrev-02.jpg

Men jeg har slet ikke hørt fra ham, så jeg vil høre om der er andre som har lavet noget for ham. Eller om han bare er stukket af fra regningen?
Avatar billede -flow- Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:25 #5
Hah det er godt gjort... Fik du nogensinde betaling? Hvad for en side er det han har, så alle vi andre er advaret?
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:39 #6
Nej, jeg fik ikke betaling for arbejdet og han besvarer ikke mine e-mails. Jeg giver ham lige lidt mere tid til at reagere og ellers vil jeg da gøre lidt for at fortælle om ham.

Han hedder Marcus Andersen og det drejer sig om denne side www.trademedia.dk
Avatar billede -flow- Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:47 #7
Du har da godt nok været tålmodig, når man kigger på datoen på dit sidste indlæg. Jeg har tilmeldt mig hans nyhedsbrev, det bliver spændende at se hvordan det ser ud.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. november 2009 - 00:16 #8
Jeg kan se at han fortsætte sin aktivitet her på eksperten.dk, så han er da ikke død :-) Nu har han da forspildt sin chance, for at give mig en besked eller forklaring.
Avatar billede -flow- Nybegynder
10. november 2009 - 09:07 #9
Man burde seriøst lave en "wall of shame" herinde.
Jeg tvivler også på at det her er særlig god reklame for ham.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. november 2009 - 11:58 #10
Jeg har overvejet at lave en hjemmeside, hvor folk kan indsende oplysninger om personer der har snydt dem. Hvorefter det bliver offentligt tilgængeligt på nettet.
Avatar billede -flow- Nybegynder
10. november 2009 - 18:09 #11
Bare sig til.. jeg er en haj til søgeoptimering!
Så når folk Googler dem, ligger vores klage i en højere pagerank end dem selv! Hah..

Så skulle man bare kalde den for "wall of shame" eller noget..
og så kan vi udvælge månedens største snyder, hver måned!

Jeg er selv blevet snydt flere gange, noglegange bliver designet stjålet, andre gange så er konceptet og idéen der er blevet stjålet, fordi de selv er helt tomme for idéer og kreativitet.
Avatar billede -flow- Nybegynder
10. november 2009 - 18:12 #12
Kunne egentlig også være fedt for andre designere, hvis de overvejer at lave noget for nogen.
Så kan vi lave en database, hvor designere og andre folk kan søge efter et bestemt firma og læse en beskrivelse af ders fusk, hvis de har fusket.