Avatar billede muldwarp Nybegynder
03. september 2009 - 15:22 Der er 3 kommentarer

Hp Deskjet F2280 Serie vil ikke printe i Vista 64 bit

Hej jeg kan ikke få min hp deskjet f2280 til at virke på min nye computer med vista 64bit,jeg har hentet de nye driver fra hp hjemmeside til vista 64 bit og installeret dem det gik også fint men når jeg udskrier et dokument så kommer ddokumentet bare til at stå i kø og der kommer aldrig noget ud af printeren,under hp software på computereren skriver den at printeren er klar men der sker bare ikke noget håber at der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. september 2009 - 17:31 #1
Der er tidligere set fejl under installation af printer, hvis antivirus og/eller firewal software er installeret.

I så fald skal du afinstallere printeren helt, slå softwaren fra, og installere printeren på ny.

Men det kan også skyldes et defekt kabel, så har du et i reserver, så prøv at skifte.
Avatar billede muldwarp Nybegynder
03. september 2009 - 22:15 #2
jeg har deaktiveret antivirus og firewal og definder under installation. angående kabel så virker det hele på min anden bærbar med windows XP
Avatar billede muldwarp Nybegynder
03. september 2009 - 22:17 #3
Så har jeg løst mit problem hentede de sidste nye driver til mit bundkort til bærbaren til usb driver, og installeret dem så virkede det