Avatar billede TobiasBech Nybegynder
03. september 2009 - 14:24 Der er 2 kommentarer

Computer går umotiveret ud

Jeg sidder med min HP Pavillion Entertainment PC, som i systemoplysningerne underligt nok er en HP Pavillion dv9500 Notebook PC. Styresystemet er Vista.

Når jeg bruger den genstarter den umotiveret. Jeg synes at jeg har søgt efter vira og lign. på computeren og fjernet det, men det er ikke sikkert at jeg har fundet alt.
Den har lige fået nyt bundkort (for tredje gang, halleluja for garantien).

Er der nogen der har en ide om hvad der kunne være galt og måske hvordan man løser det. Hvis i skal bruge nogle bestemte oplysninger må i sige til.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
03. september 2009 - 14:27 #1
Har du fået skiftet hardware dele 3 gange?

Send den ind igen og kræv en ombytning og få en ny maskine, så vidt jeg ved siger loven 3 hardware fejl samme gang så har du krav på en ny maskine !
Avatar billede TobiasBech Nybegynder
03. september 2009 - 14:32 #2
Jeg fik ny maskine 2. gang (undtagen harddisken, da der lå vigtige filer.)