Avatar billede juicesworld Nybegynder
03. september 2009 - 13:55 Der er 6 kommentarer

Køb af ny maskine, hvad siger i til dette tilbud?

Hej

Jeg har allerede en bærbar som er forholdsvis stærk, men jeg vil gerne have en maskine der kan trække spil. Mit spørgsmål er ikke så meget hardware for det har jeg styr på, jeg ville bare høre om i syntes det her er et godt tilbud. Har allerede skærm+tastatur/mus så skal bare bruge selve kassen, overvejer at samle en selv men det her virker faktisk billigere og den er med Icore 7 920 CPU så den skulle gerne ku holde et stykke tid, mit spørgsmål er i bund og grund om i kender andre steder der har et bedre tilbud evt?

Tjek linket her og giv endelig jeres mening/input.

http://topdata.dk/product.asp?product=6206

Mange tak på forhånd
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
03. september 2009 - 19:34 #1
Hmm faktisk rimelig godt...
Avatar billede jannick2400 Nybegynder
10. september 2009 - 11:36 #2
Det er sgu et meget godt tilbud. men vil du spare 1000 kr, og stadig kunne køre dine spil er denne heller ikke dårlig. http://www.wupti.com/Produkter/xPCXWU12(Wupti).html
Avatar billede jannick2400 Nybegynder
10. september 2009 - 11:43 #3
denne her er bestemt også anbefalelsesværdig selvom jeg frastødes af acer computere. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=520558
Avatar billede juicesworld Nybegynder
10. september 2009 - 11:46 #4
Tja det blir ihvertfald ikke en Dual Core det der ikke meget fremtidssikring i, men den anden er jo fornuftig nok. Har dog ikke kendskab til det grafikkort, syntes stadig det originale tilbud er bedre, men tak for forslagene. Jeg foretrækker at hvis den skal ind til rep under garanti det bare foregår her i danmark, ikke så meget for at skulle pakke og sende min pc til Ahrensburg hvis jeg køber en Acer :)
Avatar billede jannick2400 Nybegynder
10. september 2009 - 11:58 #5
grafikkorten er nvidias nye svar på GeForce 9800 GTX
så det sparker meget godt.
Men jeg giver dig ret i at du har en kæmpe fordel ved rep. hvis du skulle komme ud for det.
Det er sgu et godt tilbud du har fundet dig der min ven.
Avatar billede juicesworld Nybegynder
10. september 2009 - 14:10 #6
Hm mht. til grafikkort er det ikke Geforce GTX kortene der er de stærkeste fra Nvidia's side? Jeg har ik fuldt med i lang tid og er lidt forvirret omkring det.