Avatar billede madswen Nybegynder
12. juli 2001 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rotation af et Post Script object !

Hej alle,
Hvordan roterer jeg et post script (*.eps) object 90 grader når det er indsat i MS Word. Jeg kab ikke se nogle options i Alladin GS View ...er der andre programmer som kan bruges??
pÅ FORHÅND TAK....jeg har virkelig brig for et hurtigt og præcist svar..

MVH

Madswen  #19707513
Avatar billede theartist Nybegynder
12. juli 2001 - 13:37 #1
du kan da importere eps i f.eks. photoshop og rotere det her...
Avatar billede Jman Praktikant
12. juli 2001 - 13:42 #2
hvis det liger i et word-dok er det implemnteret i word og ikke længere en posrscriptfil
Avatar billede sh-dk Nybegynder
12. juli 2001 - 13:44 #3
Du kan også bruge Corel Draw.

Hvis alt andet kikser kan du sende til sh@steka.dk så skal jeg dreje det for dig

Avatar billede madswen Nybegynder
12. juli 2001 - 14:14 #4
Tak for jeres hurtige svar...
Superior:Jeg kan godt sætte et PS-object ind i Word med en TIFF header..når jeg så printer på en ps-printer kommer det flot ud...man skal bare linke til ps-filen i worddokumentet....
også tak til sh-dk for tilbuddet...men med jeres hjælp er alt nu løst....takker , og god dag..
Det er sgu´et fantastisk forum, det her.

mvh

mads