Avatar billede siaa Nybegynder
12. juli 2001 - 12:52 Der er 1 kommentar

Silent installation af ODBC-driver (8.1.6.4)

Hvordan laves en response fil til installation af ODBC-driveren version 8.1.6.4.?

Jeg har prøvet Oracle Software Packeger, men den siger der ikke er nogen TopLevel Component.
Avatar billede pnielsen Nybegynder
05. august 2001 - 22:34 #1
undskyld ventetiden. Jeg har næsten ikke tid til at kigge ind for tiden...
Men den fejl du ser betyder normalt at du ikke har helt styr på dine dependencies i
response filen. Selvom odbc driveren er valgt et sted i din fil, SKAL de ovenstående komponenter også vælges.
Det er ikke så svært. Kig i filen. Du finder hurtigt et system i rodet ;-)

Ellers må du lige skrive igen, eller vi må udveksle filen på en eller anden måde.