Avatar billede ado.dk Nybegynder
12. juli 2001 - 11:59 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Billigste ASDL ?

Hvor finder jeg det billig ASDL ?

Hastigheden er underordnet!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2001 - 12:01 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2001 - 12:03 #2
Avatar billede nuki Nybegynder
12. juli 2001 - 12:13 #3
Men tdc er mere stabile
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2001 - 12:29 #4
Korrekt... det gælder her, som alle andre steder, at man får hvad man betaler for :)
Avatar billede arlu Nybegynder
12. juli 2001 - 12:44 #5
DET ER LØGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hos TDC får man MEGET sjældent mere end det halve af det man betaler for.!!!
De benytter enhver mulighed for at snyde deres kunder. DET KAN BEVISES, har selv måttet betale for deres bedrageri.

Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2001 - 13:21 #6
arlu, så har ud bare været uheldig.

Jeg har kørt med Teledanmark abonnement siden 1994/95. Jeg har ALTID været tilfreds.

NanoQ
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
12. juli 2001 - 14:14 #7
Ifølge de pers som jeg kender som har TDC og CC, er der altså ingen vrøvl overhovedet.

CC kører mindst lisså stabilt som TDC!

/JB
Avatar billede arlu Nybegynder
12. juli 2001 - 16:57 #8
->Nanoq\"  Det er ikke kun mig.

Jeg kan bevise FLERE tilfælde af samme bedrageri.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
12. juli 2001 - 17:09 #9
nu vil jeg lige bryde ind og sige:
det er sgu ikke kun tdc man kan være\"uheldig med, også med woldonline og cc
har haft adsl ved dem alle :)

men tdc og cc er helt klart de bedste syns jeg
(har kun prøvet dem med router(cisco 677))
Avatar billede aot Nybegynder
14. juli 2001 - 23:19 #10
Er helt enig med arlu.
Avatar billede f.greibe Nybegynder
16. juli 2001 - 14:30 #11
Hej jeg mener Worldonline er billigst (og Bedst)
det er det jeg bruger privat
til arbejde har jeg en router fra teleDK det virker også men
Avatar billede olemongol Nybegynder
16. juli 2001 - 14:33 #12
Cybercity er BEDST
Avatar billede desperado Nybegynder
16. juli 2001 - 14:41 #13
Da det er TDC der sidder på kobberet har de også mulihed for at rette fejl meget hurtigere in de firmaer der køber plads på kobbernette.

Men kan være heldig at score en stabil linje hos Cybercity, TIScali. Men TDC skulle være det bedste... ( de har de bedste game-server og så er en god ping tid altid det vær )
Avatar billede f.greibe Nybegynder
16. juli 2001 - 15:23 #14
Worldonline lejer TDC til at sætte deres ADSL op men TDC lejede folk udefra for at sætte mit ADSL op det var en lokal elektriker

og Worldonline er stadig billigst 295kr om måneden er det ikke det spørgsmålet går på ??
MVH F.Greibe
Avatar billede skwat Praktikant
16. juli 2001 - 15:52 #15
Cybercity er den eneste
Avatar billede clevzter Nybegynder
16. juli 2001 - 15:54 #16
jeg har TDC ADSL og jeg har målt på den, jeg får fuldt udbytte, så jeg vil ikke sige at jeg bliver snydt
Avatar billede skwat Praktikant
16. juli 2001 - 15:55 #17
Mig og fire venner har alle ADSL hos CC og jo der kan være driftsforstyrelser, min ene ven havde ikke ADSL i 3 dage men det fik han en månede gratis for! CC er også den udbyder der lever færest filtere.

Worldonllines linjer er ikke just ytringsfrihed:)
Avatar billede f.greibe Nybegynder
17. juli 2001 - 09:48 #18

Hvor finder jeg det billig ASDL ?
Svaret er 295kr per månede hos Worldonline
Hastigheden er underordnet!
Hastigheden er 256/128 hos mig er den dog 256/256
men det er nok fordi jeg bor tæt på centralen