Avatar billede kennetsonne Nybegynder
31. august 2009 - 19:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp.:=)

har lige købt en brugt bærbar som er en toshiba qosmio g30
og der er et grafikkort der hedder geforce7600 gpu
og har et problem med når jeg køre de rigtige driver ind til.
mit grafikkort så går den i blå skærm og genstarter hele tide
og må omformatere min computer. den laver bøgle gang når man gør
skærmen lille har fåget afvide at det er mit grafikkort der er gået så mit spørsmål er kan man købe et nyt grafikkort til den
jeg køre med xp på den og det er den født med håber at nongle kan hjælpe mig og evt kan sende mig et link til en hjemmeside hvor man kan købe et nyt grafikkort..........................
Avatar billede poulppe Nybegynder
31. august 2009 - 20:06 #1
Henter du driver fra toshiba hjemmeside.

Det er der du skal hente driver og ikke på nvidia hjemmeside.
Det er fordi næsten alle producenter tilretter deres drivere til deres maskiner.

http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
31. august 2009 - 21:41 #2
har lige prøvet at ligge de driver ind og der kom igen blå skærm frem og nu genstarter den hele tiden og den var omformateret :=(
så ved ikke hvad jeg skal gøre  er det et grafikkort man bare kan skifte ud eller seder det fast i mundkort
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
31. august 2009 - 21:44 #3
mener bundkort hahaha ikke munkort
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
01. september 2009 - 00:31 #4
er der ikke nongle der kan hjælpe mig med min bærebar :=(
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
01. september 2009 - 20:40 #5
har prøvet at lægge de rigtige driver ind altså fra  toshiba hjemmeside og det bliv det samme øv håber en eller anden ved hvad der kan være galt :=) og hjælpe mig
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
01. september 2009 - 20:55 #6
har kun et spørsmål kan man skifte grafikkort på min bærebar selv og evt et link hvor man kan købe et nyt har en  toshiba qosmio g30 den der kan svare på det får de 150 point......
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
01. september 2009 - 21:02 #7
ved der sidder 2 grafikkort i den og den køre kun på det ene og der er det dårlige, det er det gode geforce7600 gpu
som er gådet i stykker tror jeg har prøvet alt så ville gerne ha et nyt i håber en eller anden ligger inde med et svar ......
Avatar billede kennetsonne Nybegynder
06. september 2009 - 13:38 #8
har fået et svar på det jeg skulle vide men tak for hjælpen afligevel men det er mit grafikkort der er gådet i stykker :=(