Avatar billede bolle006 Nybegynder
31. august 2009 - 19:04 Der er 2 kommentarer

Få PDA på nettet!!

Kan det passe at jeg ikke kan oprette internet forbindelse med min PDA (Samsung omnia) via en mobil telefon (f.eks. nokia n95)?

Jeg har kun et simkort, og vil bruge mobilen til at ringe, og sms, men meget gerne bruge kalender, internet og mail via samsungen.

Det må sgu kunne lade sig gøre??
Avatar billede mrtn Nybegynder
31. august 2009 - 22:04 #1
Hvis du er tilmeldt data kan du sagtens, vha GPRS eller 3G. Hvor har du telefoni? Og vil du bruge bluetooth?
Avatar billede bolle006 Nybegynder
04. september 2009 - 19:12 #2
Ja bluetooth og tdc. Det er selve opsætningen på samsungen der skal gå via telefonen der er problemet