Avatar billede nae Nybegynder
31. august 2009 - 18:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Virtuelt Webhotel

Hej,
Jeg har pt. kørt med en virtuel webserver fra yourshelter, men jeg synes ikke hastigheden altid er helt optimal. Jeg vil høre om I kender nogle gode steder som ikke koster alt for meget (helst ikke mere end 5-6k om året) og som har minimum 2gb ram?
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2009 - 18:15 #1
Har selv haft testet yourshelter på en af de servere vi vikke selv ville have inhouse og de var ikke ret hurtige.

Kender dog ikke selv nogen til den pris med det krav.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2009 - 18:16 #2
Så er det egentlig nok noget med selv at købe hardware også smide den i et hosting center
Avatar billede neess Nybegynder
31. august 2009 - 18:51 #3
Jeg benytter mig af
http://www.hosteurope.de/
Jeg har også brugt yourshelter, og man kan tydligt mærke der er en betydelig hastigheds forskel.

hosteurope har meget lavere ping tider, samt en server der afvikler hurtigt, og så er deres priser til at føle på.
31. august 2009 - 18:59 #4
Jeg benytter mig af one.com for den webside jeg koerer for min klub.  De kraever 15 euro om aaret plus en engangs oprettelsesfee af 12 euro.  Det er for 3gb webrum.  Jeg tror at 10gb koster det dobbelte.  Jeg har vaeret tilfreds med deres online hjaelp funktion der koerer 24/7.
Avatar billede nae Nybegynder
31. august 2009 - 20:14 #5
Det skulle være en virtuel webserver og ikke bare et webhotel Christian.
Avatar billede nae Nybegynder
31. august 2009 - 20:27 #6
Hvor meget koster det at sætte ens hardware i et hosting center?
Avatar billede thomas2009 Nybegynder
01. september 2009 - 08:10 #7
prøv evt. at kigge hos www.serverhosting.dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. september 2009 - 15:11 #8
Der er jo også mulighed for at leje en dedikeret server hos en udbyder og derved slipper du for at stå for hardwaren osv.

Bruger godt nok selv webhotel hos www.unitspeed.dk men de har servere og andre internet produkter.