Avatar billede xdjice Nybegynder
31. august 2009 - 10:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende hobby - Hvilken?

Jeg syntes at jeg mangler en hobby, jeg har tidligere samlet model biler fra 1942 m.m. men det er jeg blevet lidt træt af i længden (:
er der nogle der har lidt gode forslag?
det må gerne være noget hvor man evt. kan samle og være kreativ (: kom med nogle bud
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 10:16 #1
byg skibe eller andet med tændstikker
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
31. august 2009 - 10:24 #2
Du kan samle på tog/bus billetter...
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2009 - 11:00 #3
http://peecee.dk/upload/view/188873

Du er helt klar over du er på et forum, hvor det er problemer med EDB, det drejer sig om ?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
31. august 2009 - 12:22 #4
Du kunne tage fotos? Jeg har f.eks. samlet alt for meget grej som en del af den hobby :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
02. september 2009 - 22:09 #5
Eller lave din egen vindmølle /alternativ energi projekt - måske bare starte med et "Lill Virgil Cykelhjul" - Alternativ energi er spændende - især hvis det rent faktisk kan bruges til andet en end LED pære som lyser - du kan lege med relæer og automatik og 1000 andre ting. Fx. kunne man lave noget som sørgede for at holde varmen oppe i et drivhus om vinteren (lidt ala at man har et stearinlys tændt (det siges at holde huset frostfrit) ) - men altså bare med alternativ energi. :-) 2 cents.
Avatar billede xdjice Nybegynder
16. september 2009 - 12:10 #6
jeg har fundet ud af hvad jeg vil ^^ - jeg skal da til at lege med elektronik! :D - i må meget gerne aflægge svar :)
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2009 - 12:34 #7
ok