Avatar billede adebayor Nybegynder
30. august 2009 - 23:22 Der er 4 kommentarer

Kan ikke finde mine billeder og film fra min micro-chip!

Hej.

Jeg har netop været på ferie, og taget en masse film og billeder.

Jeg har dem på et lille Kingston 16 GB SD kort. Min bærbar har kortlæset indbygget, men når jeg sætter kortet i, dukker der intet op.

Hvad gør jeg?
Avatar billede justrace Novice
30. august 2009 - 23:54 #1
Har du prøvet stifinder?
Avatar billede thov Forsker
31. august 2009 - 03:08 #2
Det er nok et kort af SDHC typen, og kortlæseren skal være SDHC kompatibel - ellers duer det ikke.
Kan du ikke bare lade kortet sidde i apparatet, og overføre billeder m.m. med en USB tilslutning ?
Avatar billede adebayor Nybegynder
31. august 2009 - 09:01 #3
Har fundet ud af det nu. ellers tak
Avatar billede nissen2630 Novice
31. august 2009 - 09:16 #4
Og hvad var løsning så. Hvis man altså må spørge