Avatar billede cbkc. Nybegynder
12. juli 2001 - 11:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Margen på udskrift

Hvordan fjerner man margen på udskrifter. Under Filer - Sidelayout, kan jeg nulstille \"Ekstra margen\", men de første mm (i mit tilfælde 20mm) kan jeg ikke fjerne.
Avatar billede mettemusen Nybegynder
12. juli 2001 - 11:09 #1
Din formular er jo typisk lavet med en margin på 1 tomme ... prøv at gå ind i formularen og sæt \"linialen\" på .....

Så kan du jo generelt rette, så der ikke er magins - eller i hvert fald små margins.

Ellers kan du evt. bruge en anden formular, når du skriver ud ?
Avatar billede cbkc. Nybegynder
12. juli 2001 - 11:28 #2
God ide, fandt også under hjælp en henvisning til tekstegenskaber - margen.
Hvis du vil have de 10 point må du komme med et svar. Af en eller anden grund kan jeg ikke give point på kommentaren.

Mvh. Chr.
Avatar billede mettemusen Nybegynder
12. juli 2001 - 11:29 #3
Jamen så svarer jeg da ... er her nu ikke for pointsn ..... læser og lærer bare lidt en gang i mellem ... :)

Mette
Avatar billede cbkc. Nybegynder
12. juli 2001 - 12:08 #4
Samme her, men tak alligevel