Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 10:57 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

site vurdering vurdering vurdering......

Hej allesammen.

jeg har sammen med en ven lavet en mobilside...en hjælp til en masse mennesker der vil læse andres meninger om feks deres \"drømme-tlf\". Også ment som hjælp til nye købere.
Man kan skrive sine egne erfaringer, og læse andres meninger. Det er ikke en chat/forum/debat.
Vi håber det bliver en stooor database, der virkelig vil blive brugt.

Sitet hedder : http://www.mobilbruger.dk

Der vil hele tiden blive tilføjet nye telefoner, skriv derinde hvis der mangler nogle tlf\'er, ikk  Da vi lige har åbnet,..er der selvfølgelig ikke mange kommentarer endnu.
Avatar billede nuki Nybegynder
12. juli 2001 - 11:06 #1
Hej

Teksten på forsiden er næsten ulæslig samt de andre billede tekster.
Jeg synes man skal kunne se mobilen i fuld størrelse.

Men ellers en god side

8@13

-Nuki
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 11:08 #2
nuiki >> det med mobiler i fuld størelse er vi ved at gøre klar :), det med teksten, hmmm
Avatar billede nuki Nybegynder
12. juli 2001 - 11:09 #3
Man skal godt nok tage sig sammen hvis man skal læse den tekst der.

-Nuki
Avatar billede djensen Nybegynder
12. juli 2001 - 11:47 #4
Jeg er enig med nuki...teksten er næsten ulæselig...hvad med at bruge en der var lidt lettere at læse ?? :0)

Men husk nu at skrive de rigtige informationer...faldt lige over ericsson T20, hvor i har skrevet at den ikke har wap, men det har den altså....sidder selv med én i hånden :0)
Avatar billede moini Nybegynder
12. juli 2001 - 11:54 #5
1. Jeg kan altså godt læse teksten på forsiden, let!

2. Jeg synes jeres design er meget godt, let og enkelt!

3. Jeg kan desværre ikke se idéen i siden! Jeg kunne ikke forestille mig selv, sidde og tænke: \"Ej, hvad for en mobiltelefon skal jeg nu vælge, når jeg skal ha\' en ny? Nåeh, ja, selvfølgelig... Jeg kigger da bare på www.mobilbruger.dk\"

Avatar billede moini Nybegynder
12. juli 2001 - 11:57 #6
Hvae\' er i ikke vant til at læse alm. håndskrift, i ved, det der ikke står på den firkantede skærm foran jeres næse, men på et stykke papir! Det er da let nok at læse skriften på forsiden, og jeg synes det pynter en del på designet at det ikke altid bare er Verdana eller TimesNewRoman...

P.S. Hoooooold kæft hvor det regner!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 11:59 #7
moini >> tror du har misforstået det lidt. Hvis du fx har tænkt dig at købe en Nokia 9210, eks. Du kommer ud i foretningen og ser på den. OG nej, de fortæller kun gode ting ved den. Og at alting er åhhh så godt. Så tager man i stedet et kig på mobilbruger.dk så man kan se hvad andre folk har sagt om den, folk som der har haft eller har den...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 12:02 #8
djensen >> ja, selvfølgelig har den wap, lol, fejlen er nu rettet
Avatar billede moini Nybegynder
12. juli 2001 - 12:03 #9
Tja, men jeg ville nu ikke tænke på mobilbruger.dk, hvis jeg skulle have ny mobiltelefon!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
12. juli 2001 - 12:06 #10
moini >> Tror du selv at sælgeren vil fortælle dig at fx en ericsson T28 er langsom i menuerne?
eller at en nokia 6210 tit fryser???
Avatar billede bo Nybegynder
14. juli 2001 - 18:30 #11
Det er lidt svært, at læse teksten på startsiden, men ellers et flot design.

9@13
Avatar billede lawyer Nybegynder
15. juli 2001 - 19:41 #12
heeyyy...denne her side er sjov!!! Anderledes design og jeg fik lyst til at bladre alle siderne igennem --> thumbs up! Ja teksten på forsiden er ulæselig men pyt med det. Du har nemlig forstået at lave siden sådan at det giver sig selv hvad man skal så teksten kan helt undværes. Men lad den stå for dummies :-) 9@13 fordi jeg elsker kreativitet!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. juli 2001 - 19:44 #13
hov, glemte at lukke-
lawyer >> tark :) ideen med designet var at den ikke skulle ligne allle de andre sider som efterhånden er næsten ens :)