Avatar billede nimaha Nybegynder
29. august 2009 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bluescreen problem ikk løst

Hej.  kom til at skrive et svar til et af mine egne indlæg, så vil bare lige sige at mit problem endnu ikke er løst og vil henvise til denne tråd:

http://www.eksperten.dk/spm/884968

Mange tak for hjælpen

jeg giver altså yderliger også 150 point til den som løser dette problem.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2009 - 18:26 #1
Gætter på at det er prøvet, eller mener jeg det altid er et forsøg værd:

Nogle gange kan man være heldig. Har selv været det engang med BSOD

Har du prøvet en systemgandannelse fra før problem opstod.

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx

eller fra fejlsikret, med F8 under opstart
Avatar billede nimaha Nybegynder
29. august 2009 - 23:08 #2
Problemet er bare at sidste punkt hvor jeg kan gendanne til er  igår. Og har jo haft problemt i et stykke tid nu, så de vil vel ikke virke at gendanne.
Avatar billede nimaha Nybegynder
30. august 2009 - 13:48 #3
så nu er problemet løst.. jeg henviser til linket som er i denne tråd.