Avatar billede hardorff Nybegynder
29. august 2009 - 08:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvilken diktafon?

Jeg skal bruge en diktafon til at optage møder af ½-2 timers varighed. Det skal senere være muligt at smide det optagede over på et USB stik, evt. via min laptop.

Lyden skal være god, da mine kunder skal have det optagede med hjem, men prisen må også gerne være spiselig for mig.

Hvilken skal jeg kigge på og i hvor stor forskel i kvaliteten er der i de forskellige prisklasser?
Avatar billede mortensen Nybegynder
29. august 2009 - 10:59 #1
Start med at undersøge kvaliteten af din mobiltelefon.
Jeg har før benyttet en sony/ericsson p990, og det fungerede fint for mig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2009 - 21:41 #2
Avatar billede hardorff Nybegynder
19. december 2009 - 11:45 #3
Lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2009 - 13:39 #4
Hvad er grunden til at du tager point selv?
Avatar billede hardorff Nybegynder
19. december 2009 - 14:03 #5
Jeg kunne ikke bruge svaret, men ønsker du point, så kan jeg da godt oprette en tråd og give dig alle pointene. Point betyder ikke noget for mig personligt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2009 - 14:13 #6
Det er ikke derfor jeg spørger.
Du oprettede spørgsmålet 29/8, men du kommenterer ikke de muligheder du har fået, og så lukker du uden at skrive hvorfor.

Der er ikke noget der er mere irriterende, for så føler man at man spilder tiden ved at prøve at hjælpe folk.

En kunde kunne bruge det du efterlyste og havde samme krav...
Avatar billede hardorff Nybegynder
19. december 2009 - 14:34 #7
Okay, det kunne jeg ikke læse ud fra dit oprindelige spørgsmål.

Jeg fandt ikke hvad jeg eftersøgte, og der er ingen grund til at lade et spørgsmål stå åbent til ingen verdens nytte...