Avatar billede madseman Nybegynder
29. august 2009 - 00:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forespørgsel

Hej,

Jeg har brug for følgende:

a.id skal være lig med c.mid og så skal den returnere c.id fra samme linie som c.mid og det skal laves om til til getid

Jeg har prøvet følgende men det virker ikke, nogen der kan hjælpe mig?

= "SELECT a.emne, a.dato, a.konto, a.id, b.konto, b.id, c.id, c.fil, c.mid "
. "FROM #__data AS a, #__bruger AS b, #__link AS c WHERE a.id=c.mid AS getid "
. "AND b.konto='{$user->id}' AND b.konto=a.konto "
. "AND a.published='1' "
. "ORDER BY a.dato DESC "
. $limit;

Håber nogen kan hjælpe mig, jeg er HELT ny indenfor dette
Avatar billede claes57 Ekspert
29. august 2009 - 08:44 #1
= "SELECT a.emne, a.dato, a.konto, a.id, b.konto, b.id, c.id, c.fil, c.mid AS getid "
. "FROM #__data AS a, #__bruger AS b, #__link AS c WHERE a.id=c.mid "
. "AND b.konto='{$user->id}' AND b.konto=a.konto "
. "AND a.published='1' "
. "ORDER BY a.dato DESC "
. $limit;
Avatar billede madseman Nybegynder
14. april 2011 - 17:45 #2
Ups sorry, har vidst totalt overset denne tråd!