Avatar billede monefeldt Nybegynder
28. august 2009 - 09:04 Der er 4 kommentarer

www.turbojam.dk

Hej,

Jeg har designet dette flash website - www.turbojam.dk

Har browserproblemer - je ghar fået feedback om at på nogle browsere kan man ikke se top navigationen - jeg har tilladt at man scrolle hvis det er nødvendigt, men det er ikke muligt?

Jeg forstår slet ikke at dette problem er tilstede, håber I kan hjælpe mig med at se/finde problemet.

God weekend

tak.
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2009 - 09:38 #1
Umiddelbart er det ikke et browser-problem men derimod et spørgsmål om størrelsen på browseren - gør højden på din browser mindre og du vil se menuen forsvinde i både IE og FF.

Sæt højden og bredden på din flash til at være den reele størrelse i px fremfor begge i 100%. Og kig med det samme evt på at få valideret din kode så også dette forhindrer mulige fejl; http://www.eksperten.dk/guide/1288
Avatar billede monefeldt Nybegynder
28. august 2009 - 09:47 #2
okay, jeg vil tjekke det ud og virker så får du dine point ;-) ... tak for hjælpen.
Avatar billede keysersoze Guru
28. august 2009 - 17:48 #3
svar :)
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2009 - 11:25 #4
lukketid?