Avatar billede alexius22 Nybegynder
27. august 2009 - 16:04 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

skype

Jeg kan ikke installere skype hver gang jeg prøver får jeg denne besked  " Der opstod en fejl ved forsøg på at oprette mappen      c:/program/files/plugin manager. Jeg har styresystem  vista.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2009 - 16:25 #1
Prøv at højreklikke på installationsfilen -> Kør som administrator.
Avatar billede alexius22 Nybegynder
27. august 2009 - 16:45 #2
Hvordan får jeg fat i den fil når jeg installere ?????
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2009 - 16:48 #3
Hvorfra installerer du?
Hvis det er direkte fra nettet, så prøv at at åbne browseren ved at højreklikke på ikonet -> Kør som administrator.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2009 - 16:51 #4
Hvis jeg prøver at installere herfra:
http://www.skype.com/intl/da/download/skype/windows/downloading/
så får jeg muligheden for at downloade installationsfilen....
Avatar billede alexius22 Nybegynder
27. august 2009 - 17:05 #5
Nu har jeg prøvet men jeg kan ikke få fat i den fil ??? hvad gør jeg forkert???
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2009 - 17:11 #6
Ja, det ved jeg jo ikke, når du ikke fortæller hvad du gør, og hvad der sker......
Avatar billede alexius22 Nybegynder
27. august 2009 - 17:43 #7
jeg prøver at hente fra din link men højreklikke nogen steder kan jeg ikke finde
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2009 - 18:27 #8
Du skal ikke højreklikke på det link.

Når du går ind på linket, bliver du så ikke spurgt om du vil køre eller gemme?

Her vælger du at gemme installationsfilen, og så er det du skal finde den igen, og højreklikke på den -> Kør som administrator
Avatar billede alexius22 Nybegynder
27. august 2009 - 19:25 #9
nu har jeg fået fat i det men jeg har prøvet nøjagtig som du anviser men den fortæller mig det samme hvergang.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. august 2009 - 19:38 #10
Du kan evt. prøve at aktivere Super Administrator Kontoen, og se om du kan installere derfra:
http://www.freesystem.dk/modules/smartsection/item.php?itemid=268
Avatar billede alexius22 Nybegynder
27. august 2009 - 20:15 #11
jeg er meget glad for din hjælp men jeg ma stå af for idag da vi skal i Byen men jeg prøver i morgen igen.mvh alex
Avatar billede alexius22 Nybegynder
28. august 2009 - 18:33 #12
Nu er jeg på igen og har prøvet med kommandopromtog har skrevet som admistrator men der står c:inge user selv om det er mit navn der står som admistrator så jeg bliver afvist hver gang.??
Avatar billede vejmand Juniormester
28. august 2009 - 20:22 #13
Din sidste kommentar forstår jeg ikke noget af????
Har du aktiveret Super Administrator Kontoen?
Og har du prøvet at installere Skype fra den konto?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
28. august 2009 - 21:04 #14
Det er lige det jeg har men det vil heller ikke virke .
Avatar billede vejmand Juniormester
28. august 2009 - 21:08 #15
Hmm, du er ikke særlig meddelsom.  :-)

Får du samme fejl som før, når du prøver at installere fra den konto?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
28. august 2009 - 21:30 #16
ja jeg får samme svar. Det er nok rigtigt at jeg har lidt svært ved at forklare hvad der sker men det er lige den samme besked hele tiden
Avatar billede alexius22 Nybegynder
02. september 2009 - 15:10 #17
Hej igen
  Nu vil jeg prøve at forklare hvad jeg gør
Jeg gik ind på det link du gav mig og der fik jeg besked på at gå til kommandopromt for at blive oprettet som superadminstrator .
  Så skulle der skrives således c/:users/inge/  netuser adminstrator active: yes .  men det hjalp ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2009 - 15:27 #18
Så skulle der skrives således c/:users/inge/  netuser adminstrator active: yes .  men det hjalp ikke

Nu forstår jeg ikke noget, har du aktiveret Super Administrator Kontoen, eller hvad?
Er det den der ikke virker?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
02. september 2009 - 15:53 #19
nej jeg kan ikke aktivere .
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2009 - 16:01 #20
Kan du ikke godt forstå, at det er helt umulig at hjælpe dig, med de oplysninger du giver????

Du skriver: nej jeg kan ikke aktivere

Den oplysning får jeg jo ikke rigtig noget ud af...
Får du en fejlmelding, ved du ikke hvordan man aktiverer kontoen, eller hvor går det galt.

Du må tænke på, vi kan jo ikke se din skærm.
Hvis vi skal have en chance for at hjælpe dig, er det altså nødvendig at du beskriver problemet.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2009 - 16:06 #21
Du skriver også:
Så skulle der skrives således c/:users/inge/  netuser adminstrator active: yes

Men i linket står der at du skal skrive:
[b]Net user administrator /active:yes[/b
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2009 - 16:08 #22
Undskyld, prøver lige igen:

Du skriver også:
Så skulle der skrives således c/:users/inge/  netuser adminstrator active: yes

Men i linket står der at du skal skrive:
Net user administrator /active:yes
Avatar billede alexius22 Nybegynder
06. september 2009 - 16:31 #23
Nu har jeg prøvet igen og når jeg skriver den Kommando får jeg flg
Syntaksen er
brugernavn (adgangskode)7add parametre (domain)
brugernavn (delete)domain
brugernavn (times:all)
  men hvordan bruger jeg det ? jeg kan ikke komme videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 16:42 #24
Og du har husket at højreklikke på command prompt og vælge kør som administrator?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
06. september 2009 - 16:52 #25
ja jeg har prøvet flere gange og jeg får ikke lov.Det er stadig det samme svar jeg modtager.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 16:57 #26
Okay, så har jeg desværre ikke flere forslag.
Jeg har ikke oplevet dette før.  :-(
Avatar billede alexius22 Nybegynder
06. september 2009 - 17:58 #27
Jeg siger tak for hjælpen du har været meget tålmodig. jeg kan heller ikke forstå det. Hvi du sender et svar så får du point.
mvh alex .
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2009 - 18:13 #28
Nej tak, snup du bare selv dem igen.
Jeg håber du finder en løsning på problemet.  :-)
Avatar billede alexius22 Nybegynder
15. september 2009 - 18:36 #29
Jeg måtte opgive og formatere.  mvh alex
Avatar billede Kpryds Nybegynder
26. maj 2011 - 17:42 #30
Hej...

Jeg har et problem med mit Skype.

- Når jeg har skrevet mit brugernavn og password,
kommer der en fejlrapport, og når jeg trykker "undlad at sende" Så logger Skype ned. Hvordan kan det være? Og kan i evt hjælpe mig.
På forhånd tak...