Avatar billede sorenms Nybegynder
27. august 2009 - 13:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har mistet trådløs internetforbindelse på Znote 4200

Hej

Jeg er igang med at reinstallere min kærestes Zepto Znote. Det er gået upåklageligt, men pludselig da jeg tog strømmen fra pc'en, batteriet løb tør for strøm og den slukkede duede det trådløse internet ikke da jeg tændte igen med vekselstrømmen tilsluttet.

Har prøvet at fjerne driveren og installere igen, men ingen fremskridt...

Netværkskortet er et Intel (R) Pro/Wireless 2200BG.

Nogen der har et hjælpsomt bud? Det er XP Home der er blevet installeret og det trådløse net har fungeret fint efter reinstallationen indtil nu...

Vh. Søren
Avatar billede sorenms Nybegynder
27. august 2009 - 13:24 #1
Kan forresten lige tilføje, at det trådløse net fungerer fint på min egen bærbar.

At Znoten fint går på nettet via LAN-kabel.

At problemet ligger i, at jeg ikke kan finde et eneste trådløst netværk når jeg opdaterer netværkslisten.

Tak
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:14 #2
Hej sorenms.

Du skal starte pc'eren og gå ind i start - netværkforbindelser - tådløstnetværk og der søge efter et netværk.

Nå det så er fundet, skal du vælge dette.

For mig at se er det kun et spørgsmål om at geninstallere netværket i selve xp og altså ikke det trådløse netværks drivere osv.
Håber dette hjalp dig, ellers skriv til mig også finder vi nok ud af det.

Vh Eva
Avatar billede sorenms Nybegynder
27. august 2009 - 14:27 #3
Efter at have søgt lidt hist og pist har jeg fundet problemet.

Det drejer sig om programmet Easy Buttons, der skal være installeret før det fungerer. Kan downloades fra zeptos hjemmeside. Dér ligger drivere til alle deres bærbare de har solgt. også de gamle modeller.

Men tak for at du gad at tage dig tid til at svare. selvom det ikke lige var det...

Søren
Avatar billede sorenms Nybegynder
27. august 2009 - 14:27 #4
Så den er hjemme
Avatar billede osigaard Nybegynder
27. august 2009 - 14:33 #5
Du kan ikke vlre kommet til at slukke på kontakten til det trådløse netkort, diddet i Venstre side af PC'en, skal skubbes bagud mod bagpanelet, for at sta i stillingen ON, er du kommet til at skubbe den frem mod front af PC'en, står den i stillingen OFF og du vil ikke kunne se nogne trådløse netværk.
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:46 #6
Hej sorenms.

Dejligt at du fandt løsningen. Det havet også været mit næste bud ;0)

Skønt når ting lykkes. Hov gav du dig selv lige ponit der. Gggg

Nå pyt du fortjerner dem. Hav en skøn dag og hils kærsten.

Venlig hilsen Eva