Avatar billede sad_88 Nybegynder
27. august 2009 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MSN PASSWORD !!

Hej. Jeg har brug for nogens hjælp. Jeg har en hotmail som jeg glemte password på, så jeg prøvet at nulstille den, men den blev sendt til den hotmail som jeg ikke kan komme ind i, så jeg prøvet at svare på det der "spørgsmål" ( det hemmeligt svar ) men den blev ved med at sige det er forkert .. jeg prøvet at skrive til msn supporterne men de oplysninger som jeg gav var ikke nok.

Jeg har mange vigtige emails inde i den hotmail.

Plz i må hjælpe mig for jeg ved ikke hvad jeg så skal gøre ?
27. august 2009 - 13:01 #1
Har du problemer/spørgsmål med brugen af www.Eksperten.dk ???

Denne kategori er forbeholdt FEJL/FORSLAG ved brug af eksperten.dk !!!

Brug venligst en mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2009 - 16:47 #2
Slap nu lidt af karise_larry. Han er starte på E. idag. Ingen grund til at skræmme nye brugere væk

sad_88

Det første spørgsmål lukker du. ved selv at lægge et svar og derefter acceptere det
Avatar billede sad_88 Nybegynder
27. august 2009 - 16:56 #3
samsonjens : det kunne være der var en løsning fordi jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg. men jeg håbet der var nogen ideer på noget. Jeg vil ikke lave noget ulovligt ved at prøve at hacke eller noget, for det første kan jeg ikke fine ud af det og det andet er det dumt, så jeg vil bare have mit hotmail.. eller hvis jeg kunne få den i nogen timer så jeg kan sende de vigtige ting til den nye som jeg har lavet. det ville være nok.
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2009 - 17:05 #4
http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7

Der står et eller andet sted at det det ikke er tilladt at have dobbeltspørgsmål på Eksperten.

Når du har sat et flueben der hvor svaret kan accepteres kender du måden .-)