Avatar billede superbif99 Nybegynder
27. august 2009 - 03:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Video upload function

Hej...

Jeg har brug for hjælp til at lave en video upload function, hvor andre skal have mulighed for at kunne uploade til min side http://www.bordingvideo.dk

Jeg har prøve og google det, og har prøvet ajax upload den kan jeg ikke få til at virker.

Siden er lavet i phpfusion, men der kan jeg ikke finde en upload function der virker.

Så håber der er en der kan hjælpe mig med at lave noget i html eller php??

Det skal være muligt at uploade imellem 500MB-1GB

Tak for hjælpen
Avatar billede superbif99 Nybegynder
27. august 2009 - 10:05 #1
Bumbum:-)
Avatar billede superbif99 Nybegynder
27. august 2009 - 10:05 #2
Bumbum:-)
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:21 #3
Hej superbif99.

Er ret sikker på at dette er din løsning. Gå ind på http://www.maianscriptworld.co.uk/free-php-scripts/maian-uploader/free-file-upload-system/index.html og download programmet PHP Script: Maian Uploader. Let at bruge, oversætte og let at ændre udseene upload muligheder også er der support forum hvor hjælpen er hurtig.

Håber dette kunne hjælpe dig.

Vh Eva
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:21 #4
P.s

Og det er helt gratis!!!
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:22 #5
Hej superbif99.

Er ret sikker på at dette er din løsning. Gå ind på http://www.maianscriptworld.co.uk/free-php-scripts/maian-uploader/free-file-upload-system/index.html og download programmet PHP Script: Maian Uploader. Let at bruge, oversætte og let at ændre udseene upload muligheder også er der support forum hvor hjælpen er hurtig.

Håber dette kunne hjælpe dig.

Vh Eva
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:22 #6
Hej superbif99.

Er ret sikker på at dette er din løsning. Gå ind på http://www.maianscriptworld.co.uk/free-php-scripts/maian-uploader/free-file-upload-system/index.html og download programmet PHP Script: Maian Uploader. Let at bruge, oversætte og let at ændre udseene upload muligheder også er der support forum hvor hjælpen er hurtig.

Håber dette kunne hjælpe dig.

Vh Eva
Avatar billede superbif99 Nybegynder
27. august 2009 - 15:38 #7
Jeg kan ikke rigtig få den installeret, kan du hjælpe??
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 22:48 #8
superbif99

Ja jeg vil gerne hjælpe dig..

Har du downloadet programmet? og unzippet det?
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 22:57 #9
Jeg har lige selv downloadet programmet og vil lige kigge det igennem, så jeg bedere kan følge dig igennem installationen af det.
Avatar billede superbif99 Nybegynder
28. august 2009 - 00:01 #10
Jep det har jeg. Så er det nu jeg skal have det ind på min side via en FTP eller hvad??
Avatar billede superbif99 Nybegynder
29. august 2009 - 14:08 #11
Evamusen???