Avatar billede eitreach Nybegynder
26. august 2009 - 22:16 Der er 1 kommentar

Module Class Suffix i Joomla

Hej folkens. Ja, jeg smider om mig med points idag..

Jeg har to grupper af Ultimate Content Display-moduler på mit site. Disse to elementer skal have forskellig styling, men hvordan jeg gør dette vha. module class suffix kan jeg simpelthen ikke greje.

Jeg har lavet et class suffix der hedder "_produktboks", og jeg kan godt se at der er en div i min xhtml med den class. Hvordan jeg så styler modulet herfra, ved jeg ikke. Jeg har prøvet at kopiere dens originale CSS over i min template.css og rette den til, men jeg kan ikke se nogle ændringer. Her er min css: http://pastebin.com/m5c512da

Hvad skal jeg gøre for at mine ændringer træder i kraft?
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2009 - 21:06 #1
<ole>

Prøv at lægge et link til siden, så vi kan se den markup kode, CSS'en skal virke på.

Forøvrigt betaler det sig næppe at spilde kræfter på XHTML, da dén standard ikke længere udvikles. Fremtidens standard bliver HTML5

/mvh
</bole>