Avatar billede Green32 Nybegynder
26. august 2009 - 16:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fifa 2009

Hej jeg har brug for hjælp med mit fifa 2009 jeg lagger hvergang jeg spiller online , og nogle gange kan jeg ikke connecte til det spil jeg finder ! plz hjælp mig der er gode point og hendte :)

Ps . det er fifa 2009 til pc
Avatar billede Blandy Praktikant
27. august 2009 - 10:43 #1
Hej Green32.

Der er desværre ikke så meget at gøre ved at din forbindelse lagger. Jeg har selv spillet online i fifa09, og det lader til og være et server-problem hos ea games. Jeg har selv en 10/10 linje derhjemme, så det er ikke mit internet der skabte problemer, men alligevel laggede skidtet meget.

Så der er ikke andet og gøre, end og finde en server der ikke er mange brugere på. Og håbe på at EA får optimeret deres servere.
Avatar billede Green32 Nybegynder
30. august 2009 - 15:43 #2
okay takker du får 60 point :)