Avatar billede morfjord Nybegynder
26. august 2009 - 13:52 Der er 2 kommentarer

Samarbejdspartner med stærkt kendskab til Drupal søges.

Vi er et nystartet firma, som har en godt gennemarbejdet koncept, som med tiden skal spredes til flere lande. Vi søger en samarbejdspartner med et stærkt kendskab til Drupal bla implementering af eksisterende moduler og udvikling af nye features. Der er tale om et multi-user site med dynamisk indhold, så det kræver både en god indsigt og overblik.
Vi er som sagt, et nystartet firma, så vores cashflow er ikke optimal, så vi kan ikke tilbyde store lønninger her og nu. Så vi søger en der er villigt til at indgå i et partnerskab.

Du kan forvente
Dynamiske samarbejdspartnere som kender sit marked.
En virksomhed som ser mulighederne frem for begrænsningerne.

Vi kan forvente af dig
At du har godt kendskab til Drupal og PHP.
At du kan hardcode eksisterende Drupal moduler og tilpasse dem andre moduler.
At du har en fornemmelse for usability.

Skriv til os hvis vi har vagt din interesse: bastian@noreen.dk
Avatar billede it-michael Nybegynder
31. august 2009 - 17:31 #1
Hej Bastian

Vi er ikke så gamle i gårdre selv om at jeg har ledet I.T. virksomhedder som projekt leder i fire år og nu sidder i et samarbejde med John Larsen der kender alt fra C til og med PHP....Lidt flash, han var faktisk med som en af de udvikler der lavede platformen til JavaFX.
Drupal er ren PHP, vi har et stærk team der kunne siker jer lave omkostninger her til start og fremover.

Vores folk udvikler nye moduler samt sætter sider op i PHP.

Hvis du sender mig dit nummer ringer så vi kan sludre om hvad i forventer samt hvad vi kan tilbyde i et samarbejde.

Hilsen Michael
Avatar billede morfjord Nybegynder
01. september 2009 - 12:04 #2
Hej Michael
Kan du ikke skrive dit mail og mobil nr. til bastian@noreen.dk
Så kan vi snakke lidt.
MVH
Bastian, Jesper og Martin