Avatar billede bakkers123 Nybegynder
25. august 2009 - 14:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør vi forkert?

Hejsa

Vi har et problem på vores hjemmeside www.MyArtSpace.dk. Vi har mange brugerer og der kommer hele tiden flere til, men vi har lidt svært ved at få brugerne ud af hullerne når det gælder om at være aktive på siden.

Folk uploader billeder i stor til, men når det kommer til at bruge vores forum, blog og skrive kommentarer til hinanden så halter det desværre.

Så mit spørgsmål til Jer er, er der noget vi gør galt på sitet siden de ikke deltager mere i debatter, hvordan virker siden på Jer når i kommer ind på den, er den til at finde ud af og hvilke tiltag kan vi evt gøre for at fremme lysten til at bruge sidens muligheder for at blogge, skrive i forum og kommentere.

håber meget at der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede tjacob Juniormester
25. august 2009 - 15:08 #1
Du har et punktum for meget i linket (Det allersidste):

http://www.myartspace.dk
Avatar billede bakkers123 Nybegynder
25. august 2009 - 15:15 #2
hehe, det gør det nok ikke lettere :)

www.MyArtSpace.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 18:55 #3
Umiddelbart kan jeg ikke se at du kunne gøre det bedre. Måske skulle du stille spørgsmålet til brugerne om hvilke (nye) kategorier de ville foreslå, det kan være det er her den halter
Avatar billede bakkers123 Nybegynder
25. august 2009 - 20:51 #4
Vi har prøvet at stille dem spørgsmålet, men det er desværre ikke mange der kommer med forslag eller noget..
Avatar billede Evamusen Nybegynder
27. august 2009 - 14:33 #5
Kære bakkers123.

Jeg vil forslå jer at selv starte debatter - Alså med fiktive personer/bruger det sætter ofte skub i tingene. Mange websider gør det og der er intet galt i dette. Medlemmer på websider skal ofte have et kærligt skub. Jeg gjore det at jeg udlovet præmier til de mest aktive medlemmer med hensyn til blog - forum osv. Det hjalp, for de fleste vil gerne være vindere. Præmien behøver ikke en gang være noget stort. Det kan være to flasker rødvin - et billede eller noget andet du tror vil lokke dine medlemmer.
Må sige det er en flot webside og designet er perfekt.
Håber jeg kunne hjælpe dig ellers er du velkommen til at kontakte mig og jeg vi se nærmere på problemet.

Mange sol hilsner Eva
Avatar billede bakkers123 Nybegynder
29. september 2009 - 10:37 #6
Tak for svaret Eva, vi vil nu prøve at kigge på det du siger der for at se om det kan skubbe gang i folk derinde.